9.02.2013

Męskie urodziny

Przez dwa ostatnie wieczory pracowałam nad kartką dla znajomego, który dziś obchodzi urodziny. Początkowo chciałam, żeby to była kartka "hazardowa" w nawiązaniu do prezentu, który kupił mu mój Mąż, czyli do pokerowego zestawu Jack'a Danielsa. Niestety natchnienie nie przyszło w tym względzie i zaczęłam rozglądać się za jakimś odpowiednim digi-stemplem, wyrazistym, nieco szalonym, takim, który pokazałby, że znajomy jest duszą towarzystwa ;)
Na  stronie KennyK trafiłam na Groove Dude. Genialny, prawie jakbym jubilata zobaczyła! Idealna karykatura Pawła! :)
Zatem powstała kartka z szalonym gitarzystą, wyrazista i pełna energii! :) Mam nadzieję, że mu się spodoba :)




Do zrobienia kartki wykorzystałam starą mapkę od The Crazy Challenge z wyzwania 131. Stempelek pokolorowałam Promarkerami.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Pssion for ProMarkers "Boys and their toys" oraz I love ProMakers "Happy Birthday". And also: Brown sugar challenge - Anything goes, Creative Corner challenges - For the boys (new address of the blog), Stampin for the Weekend - Something metal.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę dobrej nocy!

14 komentarzy:

Karola B pisze...

fajna kartka:)

mośtynka pisze...

Gitarzysta odjazdowy i slicznie pokolorowany!
Cała kartka jest świetna

wiola_c pisze...

Ale szałowy.!!!!!
Świetna karteczka. :)

jolutka123 pisze...

Ale świetna męska kartka, bardzo mi się podoba, oglądając tak super pokolorowane obrazki żałuję, że nie mam cierpliwości do kolorowania:))
Ale sobie jeszcze popatrzę na Twoją!

lalkygirl pisze...

What a fab card ,love the image and the layout is wonderful
Thanks for joining us at I love promarkers and good luck
Tracey x

Lorraine pisze...

A gorgeous card. I love the image and bright colours.

Thanks for joining this weeks challenge at I ♥ ProMarkers.
Lorraine x

MONIKAAA pisze...

Rewelacja!!!

Julie pisze...

Super male card - I love the design! Thanks for joining us at Passion for Promarkers this week, Juliexx

Anonimowy pisze...

oh what a cool dude...love this unusual colour scheme

thanks for taking part at Creative Corner Challenges

Love Mel

Cudaczek pisze...

Gościu jest czadowy!

el pisze...

jestem w szoku ... trafiłam na galerię Pani prac na forum scrapowym .... dwa lata a taka zmana wielka w Pani .... podziwiam

Jovan pisze...

Wonderful card...thanks for joining Brown Sugar!

Julies Crafty Creations pisze...

Lovely bright and cheerful card
Thanks for joining in with our Anything Goes challenge over at
Brown Sugar and good luck
Julie x
My blog
Pennys Challenges DT member
Digi Darla DT member
Forever Friends DT member
Brown Sugar Challlenges DT member
Fashionista DT member
Lady Annes stamp challenge DT member

Anonimowy pisze...

you won at creative corner challenges...please contact
ttopjohn@aol.com
to claim your prize