31.08.2014

Mediowe życzenia

Witam serdecznie!

Dziś przypada mój termin publikacji na blogu ScrapCafe, więc oderwałam się od albumu, o którym pisałam w poprzednim poście i zrobiłam kartkę z bardzo mediowym tłem powstałym dzięki wtarciu w biały arkusik papieru dwóch tuszy Distress (Bundled Sage oraz Tumbled Glass), następlowaniu na nich tła przy użyciu mgiełki, dalej nałożeniu przez maskę pasty modelującej, przystawieniu kilka razy stempla kółeczek i na koniec dodaniu kilka czarnych akcentów tuszem Splash!. Tak bogate tło nie potrzebuje zbyt wielu dodatkowych ozdób i warstw, ograniczyłam się więc tylko do ramki, życzeń i kilku kwiatków.




Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

dokaem pisze...

Super wyszło, niby niewiele dodatków, a kartka aż kipi życiem :)

witaminka pisze...

cudna kartka, tło jest po prostu niesamowite :)

Chimera pisze...

Śliczna, w bardzo przyjemnej kolorystyce :)

Angi pisze...

Ale cudowne są te kolory. Piękna kartka :)

Anonimowy pisze...

cudowna delikatna, bardzo miła dla oczu:)

Agnieszka(AgaP) pisze...

Świetne kolory i fantastyczna zabawa mediami!!!!!

Mój świat kolorów pisze...

Piękna kartka i robi niesamowite wrażenie :)

Made by AJ pisze...

Wyszła na bogato!