12.10.2014

Pastelowa sowa

Witam niedzielnie!

Siadając do pracy chciałam wykonać kartkę typowo jesienną, ale jesienna kolorystyka tym razem zupełnie mi nie podchodziła. Zatem wbrew panującej szarudze (przynajmniej u mnie taka jest), przedstawiam dziś kartkę bardzo kolorową i optymistyczną. Myślę, że każdemu przyda się teraz nieco energii i jasnych myśli ;)



Do wykoniania sowy posłużyłam się wykrojnikiem Marianne Design, ale w miejsca oczu, zamiast wycinanek przykleiłam ruchome plastikowe oczka, dzięki którym sowa może wodzić wzrokiem w dowolnym kierunku ;)

I kilka zdjęć z serii "chyba ktoś mnie obserwuje" ;)




Kartka jest inspiracją na blogu Scrapcafe. Więszość materiałów, z którch ją wykonałam można dostać właśnie w sklepie Scrapcafe.
 

Życzę wszystkim miłego dnia!

7 komentarzy:

witaminka pisze...

fajna kartka, sówka z ruchomymi oczkami jest cudna

Anonimowy pisze...

cudowna sówka:)
ruchome oczy dodały jej jeszcze większego uroku:)

Wanda pisze...

sowa wymiata :)

Unknown pisze...

super sowa! :)
analizabiuro

dokaem pisze...

Super sówka, a pomysł z ruchomymi oczkami genialny!

wiola_c pisze...

Śliczna karteczka, a sówka urocza. :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Moja ulubiona swoka :):) Sliczna :)